LITE NYTT PÅ GALGE

Här ser ni vad jag köpte igår, cykelbyxorna kommer bli helt perfekta i vinter, vet precis hur jag ska matcha dom.
Har varit en sväng i stan med pappa, skulle lämna tillbaka böckerna, har glömt min pinkod så kunde inte låna om och fick böter... :(
Ikväll blir det infomöte för imorgon med laget och sen familjegrillkväll, men jag åker kanske hem istället eftersom mina föräldrar inte kan va med, och man ska grilla som familj, så får grilla när jag kommer hem, blir lika bra det haha, måste ändå packa!
Haha, hade på mig pyjamas på första bilden, riktigt snyggt.
där ser ni även den bruna toffsen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: ja de måste du :D

mm ^^

2011-08-03 @ 15:09:44
URL: http://bunshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0