NJUT VARJE MINUT.

Fick bråttom till bussen imorse (som vanligt) så jag hade tänkt blogga i skolan,
men då upptäcker jag att jag glömt datorn,smart som jag är, så fick leva utan den hela dan.
efter skolan skulle jag gå in till stan för att fixa datorladdaren på dsstore, men eftersom jag hade glömt den hemma fick jag gå med sara,linnea,becca&johanna ett tag tills pappa kom in med min dator+laddare, snäll som han är.
riktigt kul hade vi, speciellt på donken, dom är ju så skönt störda!

Tröja - fruit of the loom, skjorta - hm, jeans - gina. (som ni ser bytte jag byxor pågrund av vädret)
när jag kom hem blev det beverly hills med mamma och pappa
(jag tror inte dom visste vad det var i början av programmet)
och nu har jag precis kommit hem från promenad med tjabo, ha en bra kväll, så hörs vi senare,puuss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är störd.

2011-09-01 @ 16:57:17
URL: http://rebeccablixt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0