BILDER!!

För ett tag sen beställde jag hem en massa minnes&inspirationsbilder för att kunna sätta upp på väggen
och kolla vad som kom idag!



Nu behövs det bara en skiva som vi ska måla (får inte fästa direkt på väggen) och sen kan jag sätta upp dom!
För er som undrar är dom från fujifilm, kostar 49 öre styck, alltså 50 :- för hundra bilder.
Jag fick mina gratis eftersom jag hade ett erbjudande med hundra gratis, kvaliten är även riktigt bra och
om bilderna är lågupplösta står det direkt när du laddat upp dom på hemsidan.
även om dom är lågupplösta syns det inte på långt håll så det är ingen fara!

Kommentarer
Postat av: Tua

sv: ja! :) Men nu är jag mest taggad inför hösten måste jag säga ;)

2011-08-25 @ 19:01:19
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åhh! fan va avis jag blir, har veöat ha en sån vägg jätte länge nu!!

2011-08-27 @ 13:56:38
URL: http://rebeccablixt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0