SKARA SOMMARLAND!

har varit på "loppisturne" med familjen idag, haha, vi har åkt omkring på olika loppisar & secondhand och hittat riktigt fina saker. Jag hittade en elefantstaty som ska målas om & lite fina kläder på secondhand, miljövänligt och allt, kan inte visa just nu eftersom dom ligger i tvätten, måste ju tvättas innan användning!
nu när jag tänker på secondhand längtar jag tillbaks till paris så otroligt mycket, värdens mysigaste secondhand går att hitta där med himmelska saker, gud vad jag saknart..

här kommer iallafall lite bilder från skara.
pic1:så här såg det ut dårå på kartan, blev inga bra bilder på parken eftersom det var mulet..
pic2: hamburgare som vanligt!;)
pic3: tillslut på eftermiddagen började det regna så vi satte oss under saras pappas paraply haha.
pic4: våra stora&supergoda klubbor!:)
pic5: bild på någon karusell.

Kommentarer
Postat av: william

älskar skara:DD

tråkigt att det regnar;D



SV; tackar:D

2011-07-21 @ 21:29:17
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0