JAG TÄNKER FAN VA DEN JAG VILL



INGET HAR HÄNT IDAG ABSOLUT INGET!
badade fast man inte fick (vilket ingen hade sagt till mig) för det var någon rengöringsgrej i poolen & därför började det klia över allt på kroppen så jag fick sätta mig inne en stund och ta på lite bodylotion, värdens bästa bodylotion har jag här hemma, gjorde susen, den är ur cherry blossom serien från The body shop, rekommenderas starkt + att den har en fräsch doft.
Nu blir det plugg, imorgon har jag soprov i samhällskunskap, ha en bra onsdagskväll, puss ❤

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: hihi ja det gör det nog.

hehe...ja, bra att ni vann försten mot enebyskolan eller vad det var :D

2011-06-08 @ 19:50:26
URL: http://bunshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0