DU VAR DEN SOM HON ALDRIG ÖVERGAV.

Just nu sitter jag och äter lite samtidigt som jag pluggar so&franska, ska lägga ner snart för att gå och fixa mig och sedan sova, börjar vid 8 imorgon så behöver lite skönhetssömn.
Angående "På rymmen" var det så att vi blev indelade i lag, fick lapp&karta och blev slavar. Vi hade romare efter oss som jagade oss runt på stan. Min grupp träffade på flera stycken och slängdes några gånger i fängelset där vi fick sjunga sånger för änglar för att komma ut. Haha, helt ärligt var det grymt kul även om min grupp var väldigt oense om en del saker stup i kvarten..
Har haft en bra kväll men nu måste jag återgå till mina studier,
puss.
lite kass mobilbild jag tog innan jag åkte!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: HAHA! Nej x) men hans fruga angelina jolie x) Kram

2011-11-17 @ 15:11:05
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0