THERES NO MORE PERFUME LEFT FOR YOU

Var ju på Massage igår så kunde inte blogga något senare, igentligen var det inte massage utan mer som en behandling där han stoppade in armbågarna i mina muskler och nerverna + att han knäckte hela ryggraden på flera olika sätt. Men idag känns det bara i armarna. Idag blir det ju dans, äntligen fredag, ska även äta på stan och gå på stan eftersom jag verkligen behöver nya kläder. blir självklart med emma&elsa! vi hörs när vi hörs,puss.
jag idag,
pic 1 förhandstitt på mina kläder om jag inte har tid att ta någon bättre,
pic2 ser ni hur ljust mitt hår är?

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :) jag väntar på några vänner som ska komma så ska vi ha filmkväll :} vad ska du hitta på i morgon då?

2011-10-28 @ 21:45:33
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0