SKÖNHETSTIPS NÅN?

Just nu sitter jag och läser en mapp med massa skönhetstips min syster gjort till skolan (hon går stylist) har hittat en massa bra tips som det här t.ex  "Var försiktig när du tar bort sminket, jobba i cirkelrörelser istället för att gnugga så att inte halva sminket hamnar i ögonen och huden blir onödigt torr. glöm inte heller att alltid använda en speciell ögonkräm för ögonen eftersom vi är väldigt känsliga runtom och i ögonen."
ögonkräm använder jag mig alltid av, efter det blir området runt ögonen babylent.
så nu funderar jag på om jag ska ge tips till er någon gång ibland eftersom jag har lärt mig ganska mycket om att ta hand om hår&ansikte ..:) men självklart blir det då mina egna tips.

Nu ska jag börja göra mig iordning och läsa en bok, pusshej!



jag idag.



Kommentarer
Postat av: sannissZZZ

Jag har hört att det är jätte bra att ta vaselin på ögonfransarna och ögonfransrötterna innan man ska gå och lägga sig! (Dem växer snabbare, dem blir starkare. Och naturligtvis tar du bort det på morgonen. Jag gör det ialla fall, annars blir det konstigt om jag ska ta på mascaran över :P:P:P) Och så har jag ett tips för dem med lockigt hår, hur man gör en turban för dem ;) KAn visa det någon dag!

2011-10-14 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0