8:E OKTOBER, KONFIRMATIONSMÖTE.

Kom hem sent igår kväll och somnade nästan direkt så blev inget blogg då. Men lyckad kväll iallafall, träffade många roliga, men kvällens höjpunkt var när jag och elsa pumpade ner på min cykel från emma till lindöhallen fem minuter innan dom stängde, stackars elsa som skjutsade kunde knappt andas när vi kom fram, och sen när vi står och bankar på dörrarna så vill dom inte öppna till oss. Men vi drog hem till mig och hämtade baconsnacks istället :)
Nu blir det konfirmationsmöte för min del, bussen går vid tolv, mötet är från 13-16 och efter det ska jag, elsa & emma till candyland och rusta!
Kör på ett fjäderörhänge idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0