OH MY FRANCE.

Idag har det bara varit ännu en vanlig dag, skolan har kört igång igen & har fullt upp med läxor, mycket Frankrike i skolan den här veckan. Imorgon ska jag i vilketfall köpa en mic, och jag är så glad att jag bubblar haha!
ska skaffa en riktigt ordentlig mic som är lättanvänd till datorn så jag kan börja spela in låtar eftersom jag älskar att sjunga mer än något annat. kanske även blir några videor om det går, då får ni självklart se dom först. såååå glad.
nu blir det mer Frankrike, puss älsklingar.
Tröja&byster - Bikbok, Jeans - Gina +  fransväska, skinnjacka och boots.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

FINT SOM VANLIGT

2011-09-26 @ 21:34:50
URL: http://rrebeccablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0