ROSES ARE... UGH, FUCK YOU.

Nu sitter jag hemma och är helt slut efter dagens match.
gick upp vid tjugo i nio för att klä på mig och sedan åka hem för att fixa klart allt (packa duschgrejer etc...)
jag har sträckt hela mitt lår men matchen vann vi med 6-1 och det kändes riktigt bra, grymt jobbat alla tjejer!
Idag blir det att vara hemma, är astrött så ska kolla några bra filmer, skulle igentligen gått på bio med min mamma och pappa, men nu blir det inte så, hoppas ni har en riktigt bra dag, så hörs vi senare, puss!
två arkiv bilder... ser inte sådär jättesöt ut nu så orkar inte ta bild.
Nu ska jag sätta upp bilderna på väggen föresten, visar senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

grattiiiiiis, ni vinner nu när jag har slutat, wiho :D

2011-09-10 @ 14:07:04
URL: http://rebeccablixt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0