† glada påsk läsare!

Imorse när jag vaknade och gick till frukostbordet för att äta frukost hittade jag det här. Ett mega stort påskägg som det var vindruvar och lite blandgodis i (ofcourse låg det separat ifrån varandra haha) & en ny chic. Vilket är typ sverigest bästa tidning, enligt mig!
Just nu har jag riktigt ont i örat, vilket har med förkylningen att göra så ska kolla lite på vampire diaries
(har börjat om, tröttnar aldrig) och mysa. Vid tre åker vi på påskmiddan, vi hörs senare, ha det gött, xox.



Riktigt fina hemgjorda ägg gjorda av min mamma. Hon är riktigt duktig

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björling

Sv: HAHA ja det hade vi verkligen! och ja jag kommer ihåg, ^^ SAKNAR'T! ;<

2012-04-07 @ 13:10:35
URL: http://bunshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0