† Nu kör vi på berlin!

| Packning i full gång |

Godmorgon! Just nu är jag hemma och packar klart min väska. Är fortfarande en massa som måste göras men i vilketfall, vad jag glömt berätta för er den här veckan är ATT klockan 4, nu på eftermiddagen åker jag & mitt konfagäng till BERLIN, kommer tillbaka någon gång nästa vecka och vi hörs då igen! Jag kommer försöka uppdatera en gång per dag men det kan bli mindre eftersom det kommer bli dyrt att surfa. Men jag kommer ju tillbaks så om det blir dålig uppdatering håll ut, för när jag kommer hem kan jag lova att jag har mycket att berätta om!

Gjorde en fin gubbe på min hand också får mig att garva när jag rör på handen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0