The more you try the less i buy it.

 
Kom nyligen hem från en match med damlaget, det gick bra men är lite stel så just nu sitter jag med någon konstig massagegrej på ryggen, det är som små plattor man fäster och kopplar till en maskin som sänder ut stötar till musklerna, känns jätte roligt haha.
Lite senare får vi främmande så tills dess ska jag nog bara göra mig iordning och lite så. Skälet till att bloggningen minskat är att blogg.se fördömda app inte funkar (har inte funkar på jäkla länge nu)
KAN NI SNÄLLA FIXA DEN? 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: HAHA ja det var det! xD

Juste du ser när jag svarar direkt på min blogg va?
Det kommer väll upp på din startsida? ^^

2012-08-11 @ 17:17:18
URL: http://bunshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0