† somedays i cant stop taking, others i just dont want to talk at all.


Bilder tagen för någon vecka sen
Alldeles strax blir det film med familjen tror jag och lite mys eftersom min kära pappa åker imorgon igen (har ett sånt jobb där man reser ofta) och lite så. Imorgon händer inget speciellt, har inget specifikt på schemat så får se vad det blir utav den dan. Nån som vill träffas kanske? blir antagligen bara en lugn slappar dag.. igen!
En annan sak, har märkt när jag är ute hur jäkla halt det är ute, har varit nära på att ramla hur många gånger som helst igår & idag, men än så länge har jag hållit balansen. xx
JUSTE, har ni något på hjärtat eller bara nån fråga? fråga på, jag svarar och hjälper gärna till, även om ni är anonyma. Om ni inte vill fråga här kan ni fråga på min tumblr och gå in på "ask me mate" där man även kan vara anonym, men det är igentligen pretty much the same thing som här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: mymic

Åh, så mysigt det lät :)

Hade du en trevlig helg?



Svar: Ahaha aw, tack så mycket. Så snällt av dig, det hoppas jag med! ;A; Kramar <3

2012-02-19 @ 21:11:28
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0