† och så var man hemma igen...

NU ÄR JAG HEMMA, enligt mig måste jag nog säga att hemma bra men borta bäst efter en stunds tänkande. vill tillbaka. Saknar det så mycket, trodde inte jag skulle tycka om lilla spanien så mycket men jag blev helt kär, och alla minnen, det här är en resa man aldrig glömmer. 
Ivilketfall, medans jag var där borta gjorde jag en henna tatuering på min rygg/nacke med texten "hope" vilket har en speciell innerbörd för mig. tyckte den blev riktigt fint! xo
vi hörs lite senare.
 


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej på dig!
Fin blogg hoppas du haft en bra dag !
Vill du göra bloglovinbyte ? Om du vill det kommentera när du sånt fall följer mig så följer jag dig tillbaka Kram :)

2012-07-07 @ 20:15:42
URL: http://barabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0