† 28 juni 12

 
Så här blev mitt hår efter klippningen! 
Snart ska jag ta bussen in till stan för att möta upp min kära moder och inhandla lite saker till espana, angående spanien så är jag så jävla glad! de är ju i final i em, så stolt (haha icke spansk och allt..) 
Har inte mått så bra de senaste dagarna, är typ påväg att bli sjuk så har verkligen försökt krya mig inför lördag så då såg jag bara tills dt blev förlängning på matchen sen var det helt enkelt dags att gå och lägga mig eftersom jag inte vill bli mer sjuk och då är det bra med sömn och sen när jag vaknar imorse går jag direkt in och kollade hur det gick, och jag blev så jävla glad. alltså jag har aldrig älskat fotboll eller ett lag som jag gör med spanien haha, det är sjukt. xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0