† Idag är det min namnsdag!

Så idag har jag inte fått så mycket nödvändigt gjort direkt, jag började som sagt dagen med snowboard skolan, vilket var askul & jag fick en riktigt snäll lärare. Men i sista åket på den lektionen hände nått, wurpade, tog emot mig med handen och fick åka med scooter ner från backen till sjukstugan.
Därefter fick vi åka till närmaste vårdscentral med röntgen för att röntga handen. Efter att ha suttit där i typ tre timmar fick vi nyheten att det blev gipsning så nu sitter jag här hemma med gips runt hela handen vilket känns lite sådär surt, men sånt händer!
Jag är glad över att jag körde snowboard idag, det var verkligen nått för mig och jag tyckte det var jättekul!
synd att jag inte fick chans att åka nått mer och det blir inget mer på ett tag nu.
en bild tagen för några dagar sen, har inte så mycket mer att bjuda på idag.
Imorgon då min pappa fyller år blir det brunch!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHHAHAHHAHA

2012-03-15 @ 20:40:51
URL: http://rebeccaablixt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0