hejdå.

Hej alla älskade bloggläsare. som ni sett har bloggen varit no update på länge och det beror på att jag behöver lägga kraft på annat. jag hinner helt enkelt inte uppdatera eller lägga ner tid på bloggen. jag hinner lixom inte. Jag antar att det här bara är en paus, för jag kommer inte lägga ner bloggen. för många minnen haha.
men ja, kommer blogga då och då då jag har tid och lust. Sen någon gång kommer jag börja blogga igen, eftersom jag tycker väldigt mycket om att blogga, men just nu så nej.
Däremot hittar ni mig alltid på tumblr! de flesta vet nog vad jag heter där, annars fråga bara! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv:
1 Tack!
2 Ja den är jättebra, blir så himla glad jag med när jag lyssnar på den ^^
3 Ja det måste vi, inte den här helgen men nästa helg eller något :)

2012-09-24 @ 19:41:05
URL: http://bunshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0