FREDANS VAL

Nu skulle vi igentligen vara påväg in till marknaden, men det regnar riktigt mycket här borta, så jag, sara&linnea ska hem till sara och kolla film istället! Marknaden är imorgon också, då Elsa kommit hem så då ska vi in några stycken och kolla där!
Angående gårdagen så var jag så trött när jag kom hem att jag inte orkade skriva något utan bara laddade upp lite bilder, gårdagen började med Nancy, roligaste i värden och slutade med ett gäng i Sanders lägenhet.
(det där lät ju gulligt haha)


En liten dagens, fast nu funderar jag på att sätta på mig byxor också..
linne - gina, shorts (under) - cubus, jeansväst - acc.
(plus för urladdad kamera, superbra mobilbild och elgitarr i sängen.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: FILIPPA

fin header!!

riktigt snygg var den där jeans västen (?)! :)

2011-08-20 @ 16:58:45
URL: http://filippasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0