† skidåkning dagen lång.

Idag har vi som sagt åkt skidor, åkte på ett ställe som hette björnvallen, lite tråkiga backar kanske lite mer riktat mot små barn, men sen när vi åkte upp till toppen ja då började likna nått.
utsikten sedd från vårt hus mot toppen var verkligen ingenting mot hur det såg ut däruppe
det här var nog den bästa bilden jag fick till från toppen, sorgligt nog..
Det var en sån fin utsikt som jag inte fick till några riktigt bra bilder på men ska försöka ta några nya imorgon. Det hade "wow" faktor och jag kunde inte sluta glo ut över fjälltopparna när jag åkte ner för backarna.
(haha jag ramlade inte även om det kunde ha hänt)
det blåste ganska mycket på toppen idag så sittliften var stängd under mesta tiden vi åkte, men imorgon om den är öppen då beger vi oss upp för den för att se toppen från ett annat håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0