ELIN BABE

Har inte hunnit blogga ett dugg idag eftersom vi skulle ha någon lagdag med vårt arbetslag (b) så dit åkte vi direkt på morgonen. Sedan när det var slut runt elva åkte jag hem för att sedan träffa Linnea,Becca,Cassie&Sara för att köpa godis och sedan bege oss hem till Becca för att kolla på Wild Child&Bring it on
har redan sett båda men otroligt bra filmer.
och sen en massa mer, tackar för dagen!
som den korkskallen jag är glömde jag min mobil hemma, så inga bilder idag, ingen outfit heller, har kört på träningskläder haha.
Har iallafall fått hem ett nytt nummer av styleby idag, även fast jag slutat prenumenera, det gör inte så mycket igentligen haha, men en sak bara, varför är elin kling så jädra självisk? hon kan väll ha sitt ansikte på tidningarna ibland, men inte varje gång, hennes val, jo visst, men det är riktigt irriterande, men kanske beror på att jag aldrig haft någon särskild stor kärlek till henne, hur är det med er elin fans? gillar ni det?

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-26 @ 21:26:02
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Tua

sv: på teatern, spelat föreställningar i sommar :)

2011-08-27 @ 02:22:05
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0