godmoorgooon

Godmorgon!
nu skulle jag igentligen precis kommit hem från en teknikträning med laget, men istället vaknade jag imorse med en riktig förkylning, hade ont i halsen och kände mig lite sådär så jag fick hoppa det, vilket var ganska synd.
Istället har jag precis duschat, ska städa mitt rum lite&provspela mitt wii.
Som ni kanske vet fick jag ett wii i julklapp som var där det blev översvämmning så ska kolla hur mycket stryk det fått.
(hoppas inget ..)
Sen, vid klockan två ska jag till tandläkarn och kolla upp min tand, antagligen är det hål

haha, gammla arkiv bilder från vintras, så här brukar jag sitta när jag kollar på tv!
bjuder på mitt ansiktsuttryck hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0