LISEBERG #1

Hade det så jävla bra på liseberg igår, grymmaste dagen med grymmaste tjejerna!
Lunchen bestog av burger king, vet inte hur många gånger vi gick in på burgerking för att äta eftersom alla blev hungriga olika tider, det var som att burger king köpt rättigheterna på liseberg för vi kunde nästan inte hitta någon annan mat, tre burger king fanns det inne i parken.
pic 2: blöta tjejer efter kollorado
pic 3: snabb bild på kanonen + någras huvuden haha
pic 4: gårdagens outfit! lite mörkt eftersom jag tog den vid sju på morgonen.
Hade tänkt köpa med en massa godis hem men när jag skulle in i butiken och handla var den inte där haha, jag hade tappat bort godisbutiken, ganska sorgligt men så var det, fick med mig en kort rem till min syster, hade tänkt köpa en lång sur hallon men då hade såklart det ståndet plockat ihop och stuckit. annars blev det bara spunnet socker och en stooor cola flaska, kan visa senare, mer bilder kommer någon annan dag, puss.

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-01 @ 13:14:50
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0