RUN DMC

det blev till slut så här imorse istället, fast det blev varmt så jag gick bara med linnet iallafall.
igentligen fan vad fult med tår, bara något jag tjatar om helatin.. men dom är väll bra att ha haha.
När jag kom hem efter skolan var det närmare 30° grader varmt så det var bara att hoppa i poolen & svalka sig lite för att därefter dra till träningen, blev lite sen och påvägen tappade jag cykelnyckeln, men hittade den igen som tur var haha! Nu sitter jag och pluggar lite, har so & no prov i veckan och på fredag är jag ledig från skolan, ska upp till stockholm för en sak skriver mer om det på fredag. nu måste jag plugga så vi hörs imorgon, puss.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: aa ^^ >:D fast mitt huvud ser litet ut i den XD får komma på nått sätt att fixa det

2011-06-07 @ 21:58:52
URL: http://bunshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0