BACK HOME

Dansuppvisningen blev riktigt bra förutom att jag kanske borde lett lite mer men jag var så koncentrerad att jag såg sur ut haha. Efter det blev det halvars & sen hem till emma för att laga mat, korv med bröd,pomme och annat gott. Vid åtta kollade jag på Jersey Shore och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Ett minus med dagen var att jag har haft så jävla ont i halsen sen borgen, efter att jag drack något konstigt apelsin vatten började det göra skitont, undrar vad det var i det...
Skit samma, nu ska jag iallafall gå och lägga mig och sova till regnet som slår mot fönstret, älskar ljudet!

Kommentarer
Postat av: Zami

Snygg bild! Älskar verkligen den röda hårfärgen :D

Kram!

2011-05-22 @ 20:12:41
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0