KOLLA FÄRGEN PÅ BENEN HAHA

Dagens + en stickad tröja över

haha, jag stog och grävde i väskan när min syster tog bilden.
Dagen började med att jag var hos mormor & morfar och fikade, sen gick jag hem och solade lite på altan, sjukt skönt ute idag, stekte på som bara den. Eftersom jag inte tränat på lite mer än en vecka kännde jag att det är dags att börja men eftersom jag fortfarande är snorig och har halsont körde jag yoga! första gången någonsin, kul var det men vissa övningar tog verkligen död på mina vader, man är ju så ovig när man kör fotboll haha.

Kommentarer
Postat av: DINA

Hej! Jag menar en sida som är 40 cm :) Det är en tjej som har redan kontakt mig angående shortsen som betalade igår men jag har inte kollat om jag fått in pengarna. Om hon ändrar sig hör jag av mig :)

2011-05-23 @ 12:11:00
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Så fint ;D

2011-05-23 @ 14:04:32
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0