URDÅLIG UPPDATERING

har inte haft tid att foto något speciellt så här kommer sånt som gillas nu!

1 - så himla söt tjej
2 - magi kan man ju aldrig få nog av
3 - vill leva storstadslivet nu
4 - två riktigt snygga till sommarn (helt fel nu alltså haha)
Hej allihopa, jag ber så mycket om ursäkt för urdålig uppdatering under helgen men jag har haft ganska mycket plugg osv. + att jag ägnat hela den här dan åt att försöka fixa micen som funkade men sen slutade funka och inte har funkat på hela dagen.. blir galen så imorgon ska jag nog dra in till stan med hela skiten och gå tillbaks till affärn så får dom visa, annars får jag väll byta micen än en gång, phuu :(
Imorgon börjar jag halv 11 och vid tjugo över 2 börjar mitt utvecklingssamtal, så blir ganska chill dag! ska även försöka få till bra uppdatering igen, hoppas ni står ut, puss.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv:hihi ja ^^

ja! Jag kommer kunna på lovet, och innan också säkert men kan du då?

Jag kan ju messa annars någon dag? Och du kan också messa, jag kan nästan varje dag! hehe ^^

2011-10-23 @ 21:54:46
URL: http://bunshi.blogg.se/
Postat av: ★MYMiC★

åååh älskar alla bilderna! ;w;



sv: hahaha säger ju det! xD så sant!

Aww >_< du som är mkt sötare dock! <3

2011-10-23 @ 23:16:50
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0