20110902.

Gick upp vid klockan 6 för att duscha, är klar redan nu och min buss går om en timme så jag kan ta det lugnt, riktigt skönt!
Idag blir det Linnea&Sara och en film. vi drar nog först in till stan för att köpa godis, sedan hem till sara för att se klart på en film vi börjat se, my sisters keeper, ni har säkert hört talas om den.
DAGENS
Lång tröja - Monki&Stickad tröja - Jc
snyggt att rumpan är helt klistrad!
det två plastbackarna som står på mitt rum är från översvämmningen, dom ska igentligen stå i källarn, men vi har ju inte kunnat fixa iordning där än, så får leva med dom ett tag, inte så snyggt, men det funkar.

Kommentarer
Postat av: ★Mysuri★

Hahah, aww! Tack, den är fin, men ångrar att jag inte köpte en HTC istället. Funderar på att sälja min iPhone med skal, extra displayskydd och allt eftersom jag bara haft den i 4 dagar.. :c



http://mymic.blogg.se

2011-09-02 @ 14:55:38
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0