SOME INSPO BEFORE BED

Nuska jag alldeles strax börja göra mig iordning för att sedan lägga mig och läsa eller något sånt, har inte läst klart i taket lyser stjärnorna än förstår ni.
Imorgon vet jag inte om jag får någon tid till att blogga i överhuvud taget, men ska försöka trycka in något inlägg på dagen eftersom att jag på eftermiddagen ska åka med ett gäng från laget till öffträning,
där dom tar ut östergötlands bästa spelare till att spela i ett lag som möter andra landskap i sverige.
Ska bli riktigt kul&hoppas att jag lär mig något nytt!

men med det här säger jag godnatt, sov sött babes.
Lite ordspråk&sånt
älskar "quotes"


hoppas ingen yngre läser min blogg, isånt fall ber jag så mycket om ursäkt så får ni kommentera så jag vet.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag är 7... :(

2011-09-14 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0