I CAN SMELL YOUR TEEN SPIRIT

Så här såg jag ut idag " I can smell your teen spirit " tshirt & enkla svarta jeans.
Vad gör alla ni en vanlig fredagkväll? själv ligger jag hemma i sängen och tittar på vampire diaries med träningsverk i rumpan och lite gott. riktigt skönt!
Lite tidigare var Elsa här och vi tränade tävlingsdansen. Hon lärde mig även att stå på händerna och sen körde jag lite styrka. Ska träna att stå på händerna riktigt ofta nu så jag blir starkare och klarar av det riktigt bra. Nu ska jag återgå till vd, xx

Kommentarer
Postat av: mymic

alltså fan vad du är fin >_< vill ba gråtaa! xD



svar: aww ;__; jag har saknat dig med, haha! har saknat dom som är roliga och lämnar så sköna kommentarer, det förgyller verkligen ens dag! xD kramar <3

2012-02-10 @ 20:43:57
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0