DANSTIGHTSEN FRÅN ADIDAS

Det här blir mitt sista inlägg för kvällen, vi hörs imorgon igen!
Innan jag går och lägger mig tänkte jag visa hur mina nya danstights ser ut på. Det är mening att dom ska vara lite stora, det funkar extra bra för mig då jag kan ha mina knäskydd under också. ni ser tröjan jag har på mig, den hör till tightsen men jag köpte aldrig den, om jag någonsin hittar den igen ska jag nog köpa den eftersom den var ganska fin och passade bra till. Och ja, jag står i omklädningsrummet, tog bilderna för att visa er bättre! xx



Kommentarer
Postat av: Frida

åh vilka fina! :D vat hittade du de? :)

2012-02-03 @ 07:42:23
URL: http://fridatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0