- låt hatarna hata, snackarna snacka, jag lutar mig tillbaks tar det lugnt och bara skrattar

 
En langos orginal.
Här uppe regnar det, men det antar jag väll att det gör hemma också, vi är ju i Sverige allihopa, och här regnar det alltid.. så nu sitter jag iallafall på "mitt" rum och kollar runt lite på datorn, ska nog kolla på någon serie snart, har ingen lust att hitta på något och har inga bra kläder att vara ute med.
Men idag har jag & mina föräldrar iallafall åkt till det där stället med hollywood skylten (eller, jag är inte säker om det är där) för vi var inte nära den så jag kunde inte direkt kolla, men där var det iallafall marknad med band och tivoli så vi kollade runt lite och åt Langos, älskar Langos, super gott! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0