† an cold chai latte, please.

När jag var på Waynes blev det (som vanligt) chai latte, fast den här gången kyld, alltså en ice chai! Nancy och jag tog likadana och jo visst var den god, älskar chai, men måste säga att favoriten är ändå den varma.
Angående filmen, den var riktigt bra! fanns inte direkt någon handling, eller hur jag ska kunna beskriva den, men dålig var den inte ;) Riktigt chill inne i biosalongen också var nog bara jag & min syster + 7 andra människor, ingen satt framför oss så man såg klart och tydligt. xo
 
Ps: imorgon eller senare ikväll kommer ett inlägg med inköp från Spanien upp!

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vad gott ! Gå gärna in på min blogg och kommentera kram :)

2012-07-11 @ 12:38:48
URL: http://barabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0