† en tisdag på camp nou

En annan sak jag glömde berätta angående Spanien, är en lite tråkigare sak är att jag har skadat ryggen, eller överansträngt den borde jag nog säga, så nu sitter jag och vilar har gjort det hela dagen och ska fortsätta med det under några veckor vi har uppehåll med fotbollen nu så kör lite på egen hand men inte för mycket så jag får vila. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem med en Ben&Jerry's till mig så blir lördagskväll nog finemang! vi hörs imorgon igen, godnatt, här kommer lite blandade bilder från camp nou som vi besökte inne i Barcelona! 
 
 
 
tog inte sådär jätte många bilder eftersom de är väldigt orättvisa mot hur det igentligen var att stå där.
om ni är intresserade råder jag er att åka dit själva! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej ! Jag följer dig nu jag blev nummer 8 Kram :)

2012-07-08 @ 13:34:58
URL: http://barabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0