NEW SHOES, AGAIN.

Nu är jag framme! eller jag har varit här ett par timmar nu, åkte vid 7 på morgonen och kom hit halv sex, burkar ta tolv timmar, men den här gången tog det bara 10 berodde nog på det dåliga vädret, var ju bara att köra på!
Inget speciellt har hänt än och jag vet inte riktigt vad jag ska göra den här veckan, men mamma & pappa ska iväg till en marknad imorgon, så jag hänger nog på, tror de ska till ett ställe med hollywood skylt, om det är fallet, berättar jag mer om det imorgon ;)
Jag kommer blogga 1-2 gånger per dag pågrund utav att internet uppkopplingen här uppe verkligen är seg och det tar ett tag, men ska försöka så många gånger internet låter mig!
Här ska ni få se mitt senaste fynd. Grymma boots med lite platå från rean, endast 149:- för dessa. VÄRT :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0