the newest shit that girl ever had.

Från spanien fick jag med mig det här hem, ett nytt iphone skal, betald av en 10 euro lapp som jag och jackie hitta på gatan och delade på, vi hade ju ingen anings om vem den var, så, ja, vi tog den. Sedan blev det två Ramos tröjor, älskar dom och är super glad för att jag har dem! PERFEKTA AH
Sen köpte jag även en boll & ett barca tränings linne, vilket för nuvarande ligger i tvätten så därför ingen bild, men det är superfint, ni kan ju alltid försöka föreställa er det ;)
tröjorna är fake ofc.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KajsaLisa

Sv: Har bara ökat skärpan, och lagt i lite röd färg eftersom bilden lutade lite för mycket åt det blåa hållet innan;)

2012-07-10 @ 21:14:50
URL: http://kajsalisafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0