† take a chance.


Jag visar bild på bikinisarna imorgon istället.
Just nu tänker jag berätta om vad som händer i helgen för mig!
Det är såhär att på söndag ska jag och två kompisar åka upp till stockholm och gå på audition för x-factor, därav en av dessa ska auditiona med mig. Vi kommer vara där hela söndagen och sjunga, jag vet inte vart i kön vi hamnar eller när vi får sjunga men det förväntas ta hela dagen.
Man ska ha övat in en bit av två låtar med bakrunds musik, och jag kan den ena riktigt bra men finns ingen bakrundsmusik till den & den andra började jag öva på idag
(fast jag hört den förut osv), men har bakrundmusik till.
So im pretty nervous now och har varit helt stressed out about it for days. Jag hoppas att jag kan åka upp dit med ett glatt humör leverera den roliga matilda och göra det så bra som möjligt. Mer detaljer kommer imorgon!
nuuu ---> väntar på att en kebabrulle ska komma hem, puss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LYCKA TILL!

2012-03-03 @ 13:09:17
URL: http://rebeccaablixt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0