† vad jag har sysselsatt mig med idag.

Förut idag på dagen när jag gick ut och kollade runt i byn som ligger på en höjd blev jag ganska överaskade över vilka vackra platser man kan hitta om man beger sig en bit in på stigar i skogen utan att behöva gå långt.
kolla tex in det här:
Dessa enorma & vackra istappar finns längre ner vid bäcken nedanför vårt hus, jag blev helt till mig när jag såg dom, bilderna ger dom inte rättvisa men jag kan lova er att det var en vacker syn.
kolla in den turkosa färgen.

en gammal, men stadig bro som gick över bäcken på ett annat ställe.


även om det har varit väldigt kul att gå på upptäcksfärd längtar jag verkligen tills vi beger oss ut i backarna imorgon, ska bli så kul att stå på skidorna igen. nu blir det tacos. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0