† you will never make it if you never believe in yourself.

Är hemma från skolan idag, mådde riktigt illa och var väldigt varm när jag vaknade så jag skippade skolan.
Jag tror det beror på det faktum att jag inte åt något under gårdagen, jag vet inte riktigt vad jag tänkte med men under hela tiden vi var i Stockholm åt jag en macka och drack vatten som Johanna&Rebecca fixade till oss medans vi väntade i kön utanför där vi väntade i ungefär 5 timmar. FÖRST måste jag bara säga stort tack till Johanna, Rebecca & Emma, det här betyde asmycket för mig, så sjukt snällt att skjutsa upp oss!
Så nuuuu till den stora frågan: Gick jag vidare?
nää.. det gjorde jag inte, var inte riktigt på topp och ja, lite ofokuserad kanske, vet att jag kan göra mycket bättre ifrån mig, men det blev som det blev. finns inget att göra åt, är glad ändå, eftersom jag hade kul därinne med Ebba och träffade många roliga människor!
Det fanns så många underbara människor som stöttade mig och det känns lite som att jag svek dom, om det är nått jag är ledsen över är det inte att jag inte gick vidare utan att jag inte kunde fixa det för som som trodde på mig. Men vill bara tacka alla er som fanns där för mig, ni betyder allt!
Har även lärt mig en massa, fått en ny inspirationskälla och fått en bra erfarenhet.
visst hade vi det kul ebba, när vi gjorde x:et på ryggen mot kameran?
Man fick inte ta några bilder därinne tyvärr så blir inga bilder haha, hade helt enkelt inte tid med det, men dom filmade ju massa och kanske kommer vi vara med i tv, det återstår att se.
puss!




Jag ska fortsätta kämpa, än är det inte slut.
"If you dont believe in yourself, how do you expect somebody else to believe in you?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0